Welcome to OwlGaming Community

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Verisimilitude

Members
  • Content count

    366
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Verisimilitude

  • Rank
    Experienced Member

MTA Information

  • MTA Account
    Verisimilitude

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Inferno
  • Interests
    0
  • Occupation
    #

Recent Profile Visitors

1,087 profile views
  1. [youtube]

    Name: barz Comment: ay niggas support my new track comin out soon help a nigga buy a wraith and imma give back with quality shit nigga hunnid
  2. Name: ogkushslayerstrappedcobbleweed Comment: pls no i need cars to steal so car show is where i go XD XD
  3. I was one of the kidnappers and torturers here for any information admins may need.
  4. I don't support spamming people's faction threads but this needs to be said and everyone who believes this needs to know. Consider this, maybe he's been playing too much and it's affecting his life, so he took the IC occurrences to his advantage to satisfy his girlfriend and take a step forward to improving his life? Mate I know him personally and I know why he's not roleplaying so do not make assumptions like that please, just for future.
  5. Well shit some people actually want to operate like a real life crime organisation and have their situations dealt with indirectly with the least amount of attention, it's only wise. And I mean not everyone has patience to get CKed, make a new alt, join again, get CKed again like it's the hydrological cycle lmao
  6. @FAILCAKEZ @mTamas @stubby
  7. If I say UA ain't doing a good job I'm the best liar in the world gg
  8. A wise move in the right direction, it's certainly more realistic now. This way you get the effect of notorious gangs 'running the streets' and realistic conflicts with outsiders. Conflicts that could turn to be partnerships (which is why I support the interaction before CK idea) or conflicts that end with blood. Either way, good job FT. The only thing is, places like Rodeo, maybe Market and Downtown LS should have a very small market since these areas are commercial and we'll developed. I certainly won't go looking for my weed next to the 5 star gourmet restaurant (I'm sure you guys have that into consideration regardless of the latter.)
  9. Name: Kobe Comment: Good shit, respect.
  10. - Intro Verse - There's a lot more to just a logo on a back There's a lot more to being the first black First black to be in the pack, would you look at that A pack that you can't handle if you gonna crack We ain't the kinda people that y'all think we are We just like to drive around and drink at our bar Maybe a little beer, maybe a cigar You'll know we around when you hear us on the tar You'll never see us in a squadcar 'Cuz we don't get into fights, we just spar But enough of that, I'ma tell you what it means, to be Patched The weight you gotta carry, on your back Apart from that vest that you got, with the Patch - Hook - Joined as a hangaround, Even though that I was brown Still let me join the rounds Still let me see around Still let me wear a crown Never left me to drown Even though I was a clown Even though that I was brown Still let me join the rounds Still let me see around Still let me wear a crown Nah, they never let a nigga down Because of that, it makes me proud - Verse 2 - Start out as a slave but without the whip Well maybe if you play, you might get the licks And maybe if you good you might get a tip But that don' mean you ain't gotta pay your bit If you wear the Patch then you wear the spirit Once that's on your back you can't ever quit If you fake then you can't ever fit You'll never see us all dry, we always lit And don't approach if you gonna try to make us split 'Cuz I swear I'll be the first to cover you in spit Yeah, don't come around with that shit After you get covered in spit, you might just get hit, Damn this shit lit, but enough of that shit Lemme walk through Lemme talk too About all the shit that you gotta go through First be a slave, then a better slave too But you gonna get addicted to it like a god damn flu I was like a slave but I loved that shit more than a jew loves food And they made sure that they fed me food Made sure there was chicken too Even made a turkey stew Ay, add that on our list of things to do.. - Hook - Joined as a hangaround, Even though that I was brown Still let me join the rounds Still let me see around Still let me wear a crown Never left me to drown Even though I was a clown Even though that I was brown Still let me join the rounds Still let me see around Still let me wear a crown Nah, they never let a nigga down Because of that, it makes me proud - Verse 3 - But let's go in depth, Being Patched, I ain't even felt it yet There's a lot to it, man I bet I might not be a slave anymore but I still gotta sweat Can't back down from do damn threat And even for them I might get wet And start to swim even if I ain't never swam yet That kinda dedication that y'all just don't get I rather be real on a Harley than fake in a jet, Shiiiiit, don't let that other MC deceive 'Cuz that ain't how it supposed to be Not just shooting every person you see Y'all seem like a disgrace to the word 'MC' Y'all even worse than hobos on the street It's like your brains are smaller than a pea Seems pretty legit to me I ain't hating on y'all don't get me wrong Chill out 'cuz it's just a song Just bein' real, sound like you walk 'round with a thong If you gonna be like that, an MC is not where you belong Why can't we just all get along? Why can't we just chill all day long? Talk shit or even play fucking ping-pong Right now y'all hotter than my songs Trust me that fire's too strong And it ain't gonna be pretty after it's gone So take my advice and just get along And please, chill out 'cuz it's just a song - Hook - Joined as a hangaround, Even though that I was brown Still let me join the rounds Still let me see around Still let me wear a crown Never left me to drown Even though I was a clown Even though that I was brown Still let me join the rounds Still let me see around Still let me wear a crown Nah, they never let a nigga down Because of that, it makes me proud (( @FAILCAKEZ @[email protected]@[email protected]@[email protected] ))
  11. Not only I but many others can confirm this from not only MC's and gangs that exist, but even from ones that don't exist that just oppose your faction. It was the world against you and inevitably despite who killed you, it would be a CK.
  12. Name: Kobe Comment: I appreciate the positivity man, trust me it's gonna stay real.
  13. - Intro - I ain't gonna be selfish, This is what means to me in my life, I'm just describing something that's important to me, Just 'cuz we don't have the Stinger means we gonna die, Nah that's a different kind of Hornet. Lemme explain. - Hook - Describing something that's important to me They're the pot, and I'm the pea We fused together, yeah I agree They stand for everything I believe Important to me like they my baby They gonna help me back on my knees Never leave me out in the deep sea Separated; it can never be Even if I gotta pay them a fee It don't really matter to me 'Cuz Separated; it can never be - Verse 1 - We stick together like glue Y'all don't even have not a clue The way that we bonded is incomparible The crown that we wear unwearable And you know our bond is unbreakable Mess with us and you might look terrible I can't seem to stress it enough I suppose that you need explanation Don't be afraid just 'cuz we tough Even if we controlling the nation Even if it's the best operation Everyday it seems like a vacation Drinking beer, drinking Jameson Shout out to our friend, Mister Ferrington We ain't disclosing locations Trust me he's paying taxation Aren't y'all supposed to be our salvation? Then why can't I get that sensation? Seems like all y'all want is cemation Sorry if you don't understand my dictation But that don't mean I lack education Please. - Hook - Describing something that's important to me They're the pot, and I'm the pea We fused together, yeah I agree They stand for everything I believe Important to me like they my baby They gonna help me back on my knees Never leave me out in the deep sea Separated; it can never be Even if I gotta pay them a fee It don't really matter to me 'Cuz Separated; it can never be - Verse 2 - What do we do, we're just a group Just a group who got similar interests We like to ride 'round with them Harleys If it's too loud, then sorry not sorry Sorry that we can't afford Rari's We don't go judging your posse Don't judge us 'cuz we ain't like you Don't follow us, try to be new If we got the flu you'll get it too Go do something different with your crew Overstep and get hit with a cue All of what is very true We don't really care 'bout your view You really could come suck my shoe Don't be an animal inside a zoo Or you'll be seeing Harambe real soon I swear this shit colder than an igloo And don't worry I'm gon' be back with some more too! Please. - Hook - Describing something that's important to me They're the pot, and I'm the pea We fused together, yeah I agree They stand for everything I believe Important to me like they my baby They gonna help me back on my knees Never leave me out in the deep sea Separated; it can never be Even if I gotta pay them a fee It don't really matter to me 'Cuz Separated; it can never be - Faded Outro - And don't worry, I'm gon' be back with some more too. (( @[email protected]@[email protected]@[email protected] ))
  14. Name: Kobe Comment: lol