Jump to content

Flluroz

Members
  • Content Count

    305
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Reputation Activity

  1. Like
    Flluroz got a reaction from Resident for a status update,   
  2. Like
    Flluroz got a reaction from Resident for a status update, @Serx is rock @Flluroz is dot   
    @Serx is rock @Flluroz is dot
  3. Like
    Flluroz got a reaction from Diogo for a status update, http://prntscr.com/m4nrw5 notice how the only good factions are on top @Resident @Amb   
    http://prntscr.com/m4nrw5
     
    notice how the only good factions are on top @Resident @Ambidextrous
  4. Like
    Flluroz got a reaction from Resident for a status update, how the fuck do yall actually be roleplaying lawyers like if you roleplay a lawyer an   
    how the fuck do yall actually be roleplaying lawyers like if you roleplay a lawyer and are successful at that shit hats off. looks like from where im sitting you gotta take law school to know about this shit but yall go HAM ON THEM threads
  5. Like
    Flluroz got a reaction from Diogo for a status update, how the fuck do yall actually be roleplaying lawyers like if you roleplay a lawyer an   
    how the fuck do yall actually be roleplaying lawyers like if you roleplay a lawyer and are successful at that shit hats off. looks like from where im sitting you gotta take law school to know about this shit but yall go HAM ON THEM threads
  6. Haha
    Flluroz got a reaction from FAILCAKEZ for a status update, how the fuck do yall actually be roleplaying lawyers like if you roleplay a lawyer an   
    how the fuck do yall actually be roleplaying lawyers like if you roleplay a lawyer and are successful at that shit hats off. looks like from where im sitting you gotta take law school to know about this shit but yall go HAM ON THEM threads
  7. Like
    Flluroz got a reaction from Urshankov for a status update, how the fuck do yall actually be roleplaying lawyers like if you roleplay a lawyer an   
    how the fuck do yall actually be roleplaying lawyers like if you roleplay a lawyer and are successful at that shit hats off. looks like from where im sitting you gotta take law school to know about this shit but yall go HAM ON THEM threads
  8. Haha
    Flluroz got a reaction from Brodyagaaa for a status update, how the fuck do yall actually be roleplaying lawyers like if you roleplay a lawyer an   
    how the fuck do yall actually be roleplaying lawyers like if you roleplay a lawyer and are successful at that shit hats off. looks like from where im sitting you gotta take law school to know about this shit but yall go HAM ON THEM threads
  9. Haha
    Flluroz got a reaction from FAILCAKEZ for a status update, http://prntscr.com/m4nrw5 notice how the only good factions are on top @Resident @Amb   
    http://prntscr.com/m4nrw5
     
    notice how the only good factions are on top @Resident @Ambidextrous
  10. Like
    Flluroz got a reaction from Resident for a status update, http://prntscr.com/m4nrw5 notice how the only good factions are on top @Resident @Amb   
    http://prntscr.com/m4nrw5
     
    notice how the only good factions are on top @Resident @Ambidextrous
  11. Haha
    Flluroz got a reaction from Ambidextrous for a status update, http://prntscr.com/m4nrw5 notice how the only good factions are on top @Resident @Amb   
    http://prntscr.com/m4nrw5
     
    notice how the only good factions are on top @Resident @Ambidextrous
  12. Haha
    Flluroz reacted to Jordan for a status update,   
  13. Like
    Flluroz reacted to Resident for a status update, Veronica Fuller with the hits. Bideo.   
    Veronica Fuller with the hits. Bideo.
  14. Like
    Flluroz reacted to creamy for a status update, Shoutout to all these awesome people for making my RP fun, y'all the best. @Serx @sen   
    Shoutout to all these awesome people for making my RP fun, y'all the best.
     
    @Serx @senseidoge @eoozy @Ted @Flluroz @Random @Tajiri @LeiFeng @crasy
     
  15. Sad
    Flluroz reacted to zorull for a status update, hola   
    hola
  16. Like
    Flluroz got a reaction from Diogo for a status update, @Serx is rock @Flluroz is dot   
    @Serx is rock @Flluroz is dot
  17. Like
    Flluroz reacted to zorull for a status update,   
  18. Like
    Flluroz got a reaction from Resident for a status update, ;,)   
    ;,)
     
     
  19. Like
    Flluroz got a reaction from Resident for a status update,   
  20. Sad
    Flluroz reacted to Serx for a status update, i come alive in the fall time   
    i come alive in the fall time
  21. Like
    Flluroz got a reaction from Resident for a status update, 2:33 😩   
    2:33 😩
  22. Like
    Flluroz got a reaction from Resident for a status update, ITS FLEX O CLOCK   
    ITS FLEX O CLOCK
  23. Like
    Flluroz got a reaction from Resident for a status update, i swear serx got me 😡 somtimes.....   
    i swear serx got me 😡 somtimes.....
  24. Like
    Flluroz got a reaction from Resident for a status update,   
  25. Like
    Flluroz got a reaction from Resident for a status update, SHout out all my big fellas @Serx @Matey @EDR @grimey 😈   
    SHout out all my big fellas @Serx @Matey @EDR @grimey 😈
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and follow our Guidelines.